Polecamy
Meble biurowe Katowice: jak urządzić biuro dla księgowego
Porady domoweUrządzanie

Meble biurowe Katowice: jak urządzić biuro dla księgowego

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Biuro dla księgowego musi być komfortowe i wygodne, żeby umożliwić wielogodzinną pracę w skupieniu. Nie może w nim zabraknąć szaf na dokumenty i innych eleganckich mebli. Specjalista z salonu mebli biurowych NoNameOffice w Katowicach radzi jak urządzić biuro dla osoby zajmującej się księgowością.

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach: ergonomiczne stanowisko pracy

Zanim zajmiemy się wybieraniem konkretnych mebli, zadbajmy o to, żeby biuro dla księgowego spełniało warunki ergonomii. Ważne jest, żeby w biurze znajdowały się wszystkie potrzebne meble. Nie należy jednak zapominać, że równie istotna jest przestrzeń. Niedopuszczalne jest wstawianie do biura takiej ilości mebli, które mogłyby utrudnić poruszanie się po nim.

Pomieszczenie powinno być zaprojektowane w taki sposób, żeby księgowy miał łatwy dostęp do wszystkich dokumentów i urządzeń, z których korzysta na bieżąco.

Dostęp do dziennego światła jest dla człowieka trudny do przecenienia. Słońce sprawia, że mamy dobre samopoczucie i łatwiej jest nam zachować zdrowie psychiczne. Z tego względu warto jest postarać się, żeby nasze stanowisko pracy znajdowało się w okolicy okna. Biurko powinno być ustawione pod takim kątem, żeby słońce nie świeciło nam w oczy, jednak żebyśmy mogli jak najdłużej korzystać ze światła dziennego.

Jakie meble biurowe powinny znaleźć się w biurze rachunkowym?

Ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach jest zdania, że w biurze rachunkowym powinny znaleźć się takie meble jak dobrze wyprofilowane krzesło lub fotel (ważne jest, żeby był on przystosowany do wielogodzinnej, siedzącej pracy), biurko o dużym blacie (blat powinien być na tyle duży, żeby można było zmieścić na nim jednocześnie komputer i stos dokumentów), a także pojemna szafa na dokumenty (ze względu na poufność wielu dokumentów, warto jest wybrać szafę posiadającą dodatkowe zabezpieczenia).

Powyższe meble to niezbędne minimum. Jeżeli dysponujemy większą przestrzenią biurową, możemy umieścić w niej także inne meble – na przykład sofę i stolik kawowy.

Estetyka mebli w biurze księgowego

Biuro księgowego ma nie tylko umożliwiać komfortową pracę. Bardzo ważne jest, żeby prezentowało się nienagannie, gdyż wielu księgowych przyjmuje u siebie klientów. W przypadku księgowości najczęściej wybierany jest klasyczny, elegancki styl, który kojarzy się z tradycją i niezawodnością (oczywiście nie jest to niezbędny wymóg i jeśli podoba się nam inny styl, warto podążać za własną intuicją). Wielu księgowych stawia na meble z wysokogatunkowego drewna, które odpowiednio impregnowane są w stanie przetrwać długie lata.

Zadbajmy o wyciszenie biura

Praca księgowego wymaga dużego skupienia. Z tego względu niezwykle istotne jest, żeby biuro było dobrze wyciszone. Warto jest zainwestować w dźwiękoszczelne drzwi i okna. Dobrym rozwiązaniem jest również położenie na podłodze wyciszającej wykładziny.

Oświetlenie w biurze rachunkowym

Biuro księgowego musi być dobrze oświetlone. Idealnie byłoby, gdyby takie miejsce posiadało duże okna, które zapewniałyby dostęp do dziennego światła. W Polskich warunkach niemożliwe jest korzystanie wyłącznie z dziennego światła, gdyż dni są dość krótkie, a praca trwa długo. Z tego względu warto jest pomyśleć o innych źródłach światła. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach radzi postawić na trzy źródła światła. Obok standardowego oświetlenia górnego dobrze sprawdzi się oświetlenie boczne. Konieczne jest ponadto dodatkowe oświetlenie biurka, przy którym pracuje księgowy.

Fot.: materiał Klienta

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Grzyb na ścianie – Jak mu zapobiegać?
Grzyb na ścianie – Jak mu zapobiegać?
Z poniższego tekstu dowiesz się, jak ustrzec się przed tymi intruzami oraz jak usunąć grzyba ze ściany, gdy już się na niej pojawił.
Co obejmuje ubezpieczenie nieruchomości?
Co obejmuje ubezpieczenie nieruchomości?
Jakie są rodzaje ubezpieczeń i jak znaleźć najkorzystniejszą ofertę?
Jak wybrać gałki i uchwyty odpowiednio dopasowane do charakteru twojej kuchni?
Jak wybrać gałki i uchwyty odpowiednio dopasowane do charakteru twojej kuchni?
Odkryj, jak dopasować gałki i uchwyty do stylu twojej kuchni. Dowiedz się jak wybór odpowiednich akcesoriów meblowych może pozytywnie wpływać na wygląd i funkcjonalność twojego pomieszczenia.
Ostatnie wpisy